Mot duschen!

God kväll på er!
Blir bara lite snabb uppdatering innan jag hoppar in i duschen och därefter ner i sängen!
Var inne ganska tidigt från stallet idag, men min bror har skadat sig idag på sin hockeyträning så var tvungen att köra hem honom och hjälpa honom lite hemma hos sig! Så kom hem för inte alltför längesen...


Idag har jag i alla fall bara ridit 1 häst, och det var Lupol. Hoppade några språng, och han kändes superfin! :D hoppas det håller i sig tills tävlingen på söndag!

Har några jättedåliga och suddiga bilder från ridpasset, tänkte slänga upp dom här imorgon som tidsinställt, ni får verkligen ursäkta kvalitén men bättre med en dålig bild än ingen alls, eller?! Jag har tyvärr ingen bra kamera som alla andra, utan här kör vi på mobil...


Imorgon ska jag i alla fall jobba, är hemma runt klockan fem eller halv sex, och då måste jag rida så vi hörs inte förrän imorgon kväll igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON