Musik

Sitter och lyssnar på lite musik, ska alldeles strax gå upp till stallet och ge hästarna kvällsmat! Sen får det bli sängen för min del =)


Dagens ridpass på hästarna gick KANON!!
Waterloo (ponnyn) hoppade jag bara några språng.. Har tänkt att försöka hoppa honom lite men ofta, då han behöver utvecklas i hoppningen och få ett starkare självförtroende där.. Så 2 gånger i veckan på lite småhinder med olika övningar får det blir! Tror det kan vara bra för honom =)

Aja, därefter blev det ett trimmpass på Lupol inför morgondagens tävling, och han kändes superduper fin!! Lite väl pigg och ivrig i början, han måste bli lite lugnare och lyssna på mig istället för att vilja för mycket och bara stirra runt.. Men han kändes som sagt väldigt bra idag, så vi får hoppas det håller i sig tills imorgon!



Bild från förra året i Udden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON