Trött...

God kväll på er!
Mina ögon går i kors just nu, är sååå himla trött...
 
Har jobbat på mossen idag från klockan 7-18, med knappt en timmas rast under hela dagen.. Vi har verkligen haft det hur stressigt som helst, så har väl gått några mil idag... Sen blir man ju inte direkt piggare av att det har regnat på oss i stort sett hela dagen.. Så min outfit idag har mest bestått av keps, regnställ och gummistövlar ;)
 
Efter jobbet var jag hemma en halvtimma ungefär... Hann äta och vila några minuter, sen bar det av att åka iväg och rida en häst! Gick finfint, förrutom att jag fick kramp i mina ben när jag skrittade av.. Helt slut var dom verkligen!!
 
 
Nu tänkte jag sova, imorgon väntar en ny arbetsdag och klockan ringer 05:30... Tjoho va kul ;) men men, vi hörs imorgon nån gång!
Sov gott med er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON