18 mars 2012

Detta är en dag med blandade känslor...
1 år sedan Kotten försvann ifrån oss idag, samtidigt som jag har så himla fina hästarna ute i stallet idag!


Tycker det är skönt att jag har släppt Kotten så himla bra. Jag börjar inte störtlipa så fort jag tänker på honom, utan alla fina minnen kommer upp i huvudet på mig! Då kommer det glädjetårar istället :)
Han var en fin och alldeles underbar häst det där!!





Aja, idag har jag varit iväg med Lupol och tränat för KG! Och det gick så himla bra :)
Det är inte klokt vad han hoppade idag!

(Att tillägga tror jag det har varit superbra för Lupol att han varit ensamhäst i 1 år, för så som han har utvecklats under detta året är något enormt! Sen att det var på det visat som Kotten försvann önskade ingen av oss, utan tanken var att han skulle säljas.. Men tack gode gud att han inte blev såld innan vi upptäckte hans fel!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON