Fredag = HELG :D

Äntligen är det helg igen! Det finns ju inget bättre ;)

Jag sitter här nyduschad och redo för att åka till Jönköping. Ska på bio med Simon och måste även till Charlies en sväng, Erons täcke gick ju sönder igår... Eller, det var väl mera Lupol som tog sönder det ;) haha. Dumma häst! Men bra timat ändå, då jag ska till jönköping idag..


Har varit iväg och ridit Lupol i ridhuset innan efter jobbet, och han gick fint! Imorgon väntar dressyrträning för vår del och det känns som om vi har kommit 8 steg framåt typ sen vi var där sist, så det ska bli kul om Ulla tycker detsamma :D


Kommentarer
Linnea

Kul! Vad blev de för film?:)

2012-03-10 @ 14:45:55
Henny :)

SV: Det blev ingen film :( vi hade inte bokat biljetter, så visste inte riktigt när den började. Så kommer vi 5 min efter den började x) haha. Typiskt!! Så vi gick och åt istället, och sen åkte vi hem ;)

2012-03-11 @ 14:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON