Hurtbulle!

Sådär, då var jag inne i huset igen!

Direkt efter jobbet drog jag till gymmet, körde 50 min på crosstrainern, bra jobbat Henny! ;)
Sen direkt efter att jag kom hem gick jag upp till stallet, mockade och fixade i ordning! Så nu är hästarna inne...

Det innebär att jag är helt klar för dagen, och klockan är halv fem! Va tusan hände där?!? haha. Vad ska jag göra resten av eftermiddag/kvällen?


Funderar starkt på att åka till konsum, köpa en massa goda frukter och sen käka världens största tallrik med fruktsallad ikväll :) 
Eller så kan jag ju måla lite hinder, smörja lite utrustning och göra nåt vettigt istället.... Hmm, vi får se hur det blir! Soffan lockar ju kan jag lova er, men jag slutar aldrig att förvåna mig själv ;)



Kommentarer
Sofie

Är ledig till på måndag,men kommer bara att gå i skolan typ 4 dagar/vecka fram till sommaren ^^,

2012-03-20 @ 19:56:19
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se/
Sofia

Sv: Tack! :) Förhoppningsvis kan hon bli en trevlig ponny i framtiden :)

2012-03-20 @ 20:23:48
URL: http://memylifemyhorse.blogg.se/
Carro

Sv: Åh vad snäll du är, TACK! :D

2012-03-20 @ 21:52:30
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON