Nytt!

I fredags när jag var i Jönköping på Charlies passade jag på att köpa lite annat nytt!
Det jag hade planerat var att köpa 2 nya borstar!

Jag har haft världens bästa ryktborste, men den blev så himla sliten och dålig, så fick en ny av systeryster när jag fyllde år som rent ut sagt var skitdålig... (hon kunde inte känna på den då hon beställde den på internet).
Så nu tog jag saken i egna händer och köpte mig en ny! Hittade en till borste som jag var i behov av, då min gamla var jättesliten!














Är så himla nöjd med båda två!! Särskilt med ryktborsten! Visst att den kostade en del, men det är inte mycket som slår känslan att rykta med en bra ryktborste tills hela hästen blir mjuk och fin!



Köpte mig även en ryktpåse när jag var där! Det är ju många som tipsar om dom, och eftersom min gamla "påse" eller vad man ska kalla den då den vatt sönder några år, så köpte jag mig en också! =)






Hur brukar ni göra? Byter ni ut era borstar ofta, eller använda ni samma som ni haft hela erat liv fortfarande? ;)


Kommentarer
Sofie

Byter typ ALDRIG ut mina borstar, hur slitna de än må vara, tycker mest de blir bättre med tiden. Har till exempel enbart köpt en ny borste de senaste 4 åren, däremot har jag slängt en jäkla massa borstar :P

2012-03-13 @ 12:05:58
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se/
Shuni

Köper aldrig borstar nästan, haha :D köpte dock magic brusch i höstas för jag ville testa ngt nytt :)

2012-03-13 @ 19:47:23
URL: http://shuni.blogg.se/
Josefina

Den ryktborsten har jag också . LOVE IT !

2012-03-16 @ 10:01:43
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON