Time to sleep

God kväll på er!

Min eftermiddag har varit kanon! Började den med att vila i solen med en kopp kaffe, hur varmt och gott som helst :D


Sen bar det av till ridhuset för ett dressyrpass med Lupol, och han vatt ruskigt fin stundtals! Vi har verkligen utvecklats nåt enormt sen hans vila i vinter, och det är jätteroligt!!


Nu tänkte jag gå och lägga mig, så man är pigg inför morgondagen ;) vi hörs då!
PS, det kommer upp ett tidsinställt här imon med lite nytt jag köpte på Charlies i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON