25 maj 2012

God kväll på er!!


Har varit iväg hela dagen!! Har varit i Jönköping och umgåtts med fina Sofie och även en liten stund med Hanna!! :D  Var även på charlies en stund på deras rea och handlade lite smått och gott. Även inne på hööks och lite på a6 =) Trevligt!


Ikväll har jag varit ute och ridit i solnedgången, supermysigt!! Och nu har jag precis avslutat kvällen med pizza och en öl. Det var inte helt fel!!


Igår var jag iväg och jobbade.. Hade lektion på ridskolan, hoppning, och jag tycker det gick jättebra!! =) De var så duktiga så! Hoppas de var nöjda de också ;)
Därefter väntade ridning här hemma, hoppade av sista hästen vid 21:30 så det blev en ganska sen kväll i stallet igår! Men jag klagar inte! :D



Imorgon väntar ridning av 3 hästar på morgonen.. Sen på eftermiddagen ska vi fira min bror som fyller 30 år på söndag!! =)

Kommentarer
Sofie Brorsson

Det var trevligt, vi måste göra om det snart igen :D

2012-05-25 @ 23:15:10
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se/
Amanda

ska se om jag far till en film nu i dagarna :)



ah sa roligt, lite lagom anda, 5st ar anda hanterbart och man hinner med lute annat ocksa :)

2012-05-26 @ 00:57:07
URL: http://lifeofshowjumping.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON