30 maj 2012

God kväll!

Blev en sen kväll idag... Var på ett möte nere på ridskolan nu ikväll, och innan dess motionerades hästarna!

Lupol gick på lina första delen av ridpasset idag... Han har börjat fuska lite i vänstervarvet eftersom mitt onda vänsterknä inte går att använda särskilt bra... Och jag tycker jag kommer åt honom bra ifrån backen så började helt enkelt med det idag! Vilket jag senare förstod var ett smart drag ;)



Imorgon väntar en fullsmäckad dag, likaså fredag och lördag! Men vad gör det när man älskar sitt liv? :D
De 3 närmsta dagarna är planerade i minuter för att allt ska hinnas med, men det ska nog gå det också! haha.
Vi får väl se hur allting slutar helt enkelt... Men det ska nog gå finfint!!

Nu tänkte jag i alla fall sova! Hoppas ni haft en toppenbra dag! PUSS på er!


Kommentarer
Hanna och unghästen Mårran

Vilken trevlig blogg du har! :) Alltid roligt att läsa lite "vuxnare och seriösare" hästbloggar. :)

2012-05-30 @ 23:35:18
URL: http://nomoredoubt.blogg.se/
Amanda

Ah, vi tranade en hel del i Roggel forut dar Erika hade(?) sina hastar! MEn hon har flyttat nu eller? Rykterna sager att stallet ar nerlagt... Vart ar hon nu? Och ja, man far sa himla mycket erfarenhet utomlands, det ar sa mycket emr handelserikt hastlivet!



En ar sald, dealen ar avslutad och dom andra ar pa god vag, bra dag for affarer ;)

2012-05-31 @ 08:12:22
URL: http://lifeofshowjumping.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON