Åker och jobbar

God morgon på er!
Ursäkta att jag inte bloggade nåt mer igår, men när jag väl var inne i huset på kvällen så proriterade jag annat än att sitta vid datorn.. Ni får helt enkelt acceptera sånt =)


Idag blir det nog lite bättre uppdatering i alla fall får vi hoppas! Vet inte riktigt hur jag ska hinna bara ;) haha


Ska alldeles strax åka och jobba.. Jobbar till klockan 15, och därefter ska Eron och Lupol ridas!

Sen klockan 19 ikväll ska jag åka och prova en häst, det ni! haha. Kanske berättar mer om den i dagarna!



Aja, nu måste jag sätta lite fart! Ha en bra dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON