arg!

Åh, helt sjukt vad arg jag är nu!!!


Posten ringde nyss och sa att de hade fått min plånbok! För er som inte vet så tappade jag den på flygplatsen i Holland innan jag flög hem.. Dessutom så hade jag ju såklart min lön där i som jag fick dagarna innan jag skulle åka, vilket var typiskt...
Men jag fick i alla fall ett mail av de samma kväll där det stod att de hade hittat den, och hur man gick tillväga för att de skulle skicka hem den...


Idag har jag alltså fått hem den! Och kvar i den är endast 1/10 av min lön... Visst, jag hade inte räknat med att det fanns några pengar kvar i den, så det var ju bra att det fanns något!
Men det som gör mig så arg är, va fan lämnade man kvar det lilla? Är det kvar som tröst? Om det gjorde ditt samvete lite bättre, att lämna kvar lite grann? Hur fan tänker människor egentligen?!?

Att först tycka man gjort en god gärning, lämna in någons plånbok man har hittat! Ja, det är ju bra! Men att ta några tusen och hoppas att ingen märker nåt, hur känns det för samvetet?!?


Jag har alltid i hela mitt liv haft väldigt svårt att lita på människor, detta gjorde inte saken bättre kan jag lova er!
Människor är den värsta arten på denna jord!


PS. Hoppas du skänte pengarna till välgörenhet eller nåt annat vettigt, idiot!

Kommentarer
felicia - fotokobran

sv; haha :)

planerat in mycket nu på långhelgen? :)

2012-05-16 @ 19:11:22
URL: http://fotokobran.se
Linnea

Ne usch jäkla idioter!! Men "skönt" att du fick hem den iaf med tanke på ditt leg!:) Du får åka ner igen och jobba ihop nya pengar ;)

2012-05-16 @ 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON