Sista helgen...

Japp, nu är det min sista helg här i Holland, på måndag återvänder jag till Sverige igen...
Har blandade känslor inom mig... Trivs jättebra här och nu när man äntligen är inne i allt, så ska man hem...
Men och andra sidan längtar jag hem, framförallt till rida på mina egna hästar... Tur jag har tävling inplanerad nästa helg att se fram emot, är supertaggad!! ;)


Annars har vi inte gjort något jättespeciellt denna helgen!

I torsdags åkte Erika och Veronica på tävling hela helgen med 3 hästar, så jag och Nettan är själva hemma under helgen...
Så i torsdags kväll var vi iväg på ett pannkakshus och åt, svingott!! Var typ som pizza fast med pannkaksdeg istället.. jag vet, låter inte alls gott men det var verkligen huuuur gott som helst!! :D därefter tog vi oss några drinkar på en pub!  Vi tillbringade även gårdagens kväll på samma pub.. haha!


Idag kör vi "hemma-kväll", så jag ska precis härefter gå och steka pannkakor! Mums =)


Imorgon blir det sista rycket!! 4 hästar ska iväg på tävling med Joris (Erikas pojkvän), så det har vi fixat med nu ikväll... Sen måste jag packa och städa, och därefter blir det utgång på kvällen! :D


Hoppas ni får en superbra helg alla läsare! Kul att ni kollar in här varje dag även att min uppdatering verkligen suger! haha :D vi hörs! Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON