Soffan och hockey!

God kväll på er!

Ligger i soffan och kollar på hockey.. Eller, kollar och kollar men det står på i alla fall  ;)

Dagen började i alla fall med stenplockning.. Låter ungefär lika kul som det är! haha.
Sen efter en sen lunch började jag med hästarna.. Eron var först ut och han var med eller mindre helgalen hela tiden!!! Bockade som en tok när jag longerade lite i början (tack gode gud att jag longerade innan!!), och sen när jag trodde han var lite trött och beslöt mig för att hoppa upp, så var jag nog med om den värsta rodeouppvisningen i mitt liv och efter ett tag gick det bara inte att hålla sig kvar längre!! Dumma häst....
Men efter lite longering till så hoppade jag upp igen och då slutade allting bra!


Sen var det dags för Lupol.. Red bara ett kort pass för att känna igenom honom tills morgondagen, och han kändes fin!! Ska bli spännande att se hur han går imorgon på tävlingen :D


Resten av kvällen bestod av lite putsning och sånna uppgifter!

Kommentarer
Caroline - http://ponnitjejens.blogg.se/

Sv: Tack så mycket! :)

2012-05-12 @ 23:23:10
URL: http://ponnitjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON