Tävlingsresultat

Var lite stolpe ut idag för oss... Fast Lupol har hoppat super!!

I första klassen, 110, var han superfin tills vattnet.... Tvärvände 3 galoppsprång innan och jag hade inte en chans att få stopp på honom!! Jag som trodde vi hade slutat med att titta på vatten nu... Aja, han hoppade i alla fall över det andra gången. Annars var han felfri och superfin på allt annat!

I 120 så var Lupol jättefin!! Han låg på en del bara, och jag hade bestämt mig för att rida en skolrunda med rätt antal galoppsprång överallt, fast med lite kortare vägar där det var möjligt.. Tyvärr fick vi ett sånt litet skitpet som jag inte riktigt vet varför... Men han har petat räckena med bak det senaste, öppnar inte upp sig tillräckligt.. Funderar på att kanske hoppa lite med teknikskydd för att hjälpa honom med det, är det någon som har nån erfarenhet av det?!


Annars är jag nöjd över dagen, men det får nog bli att träna ytterligare lite till på dessa vattenmattor!! Hopplösa häst, när ska han lära sig? ;) 

Kommentarer
Sofie Brorsson

Borde det inte typ gå att få tag på lite käcka övningrar att göra istället för att köpa teknikskydd, typ på hippson? :)

2012-05-20 @ 22:09:45
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON