Trött..

Sitter här nyduschad och fin och laddar inför morgondagens lååånga dag!
Ska först jobba på ett ställe till klockan 15. Sen ska jag till nästa jobb från klockan 16-18:30. Därefter ska Eron och Lupol ridas... Tror jag kommer vara ganska trött därefter...

Men men, kul ska det bli i alla fall! Jag är supertaggad ;) 


Dagen har annars varit bra! Lupol skötte sig fint och hästen jag red nu ikväll också! Ska bli spännande att se vad detta kan leda till!
Men mer om det någon annan dag ;) 

Nu ska jag sova.. Förlåt för världens sämsta uppdatering, tur för mig att ni kikar in här ändå om dagarna!!


Kommentarer
Sanna

Gör du inget annat än jobba? ;)

2012-05-23 @ 22:42:17
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/
Amanda

Ja, hasten ar har hos oss nu.

Kul att du gillar :)

hur manga hastar har du hemma nu?

2012-05-24 @ 09:31:07
URL: http://lifeofshowjumping.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON