Vattenproblem...

Sorry att jag aldrig uppdaterade här nåt igår eller tidigare idag.. men igår var jag helt enkelt för duktig för jag hjälpte kära pappsen att plantera lite potatis istället! Det ni, inte illa ;)


Idag däremot har jag kört på vatten som en galning!
Igår kväll hade vi nämligen igång 3 vattenspridare lite överallt här hemma, och sent på kvällen ser vårat vatten ut såhär i färgen


Hur fräscht ser det ut egentligen!?!?
Så idag på morgonen har jag kört som en idiot fram och tillbaka till mammas jobb med en massa dunkar och hinkar och hämtat vatten! jättesmidigt när hästarna dricker hur mycket som helst de här dagarna med...


Aja, direkt när jag var färdig så åkte jag till Millan, så vi har legat ute och solat några timmar! Underbart :D
så kom hem för en stund sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON