Blandade känslor

God eftermiddag :)

Sitter inne och dricker kaffe nu.. Har varit ute och ridit en minst sagt glad Lupol! Hoppade några språng med inslag av lydnad, teknik och styrka.. Han skötte sig fint :)
Nu ska jag strax ut igen och gr mig upp på Chicca och Lirco, hoppas de sköter sig ;)

Har annars varit en känsloladdad eftermiddag... Mamma har pratat med en av veterinärerna som opererade Kotten, som beklagade sig så mycket för sorgen och för att allt blev som det blev... Hade man vetat följderna av operationen hade de aldrig gjort den...
Och mitt där bland det samtalet så brast det för mig...

Aja, nu efter några timmar känns det lite lättare i alla fall!

Ne, nu är det dags att bege sig ut till hästarna! Ikväll ska jag till Anna så vi hörs imorgon igen :) ha en fin kväll, pusss!


Kommentarer
Emelie

Vad var det som hände om du orkar berätta? :) kram!

2012-11-23 @ 19:18:06
URL: http://lindblad.blogg.se
lisa

Ja, vad roligt! :D

Jag fyller 18 nästa år JA. Men jag kommer bara rida någon/några tävlingar på Grey, tills det känns bra då avslutar jag vårat liksom. Så det är nästan storhäst som gäller hela året, beroende på när man hittar en och vad det blir för någon! Är ute efter en unghäst så blir det en sådan, så blir det nog inte så jättemycket tävlingar kanske, men någon/några hoppas jag på! :D

2012-11-23 @ 19:19:37
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON