Hängig och trött...

Usch, idag har varit en sån där typisk dag då allting bara är jobbigt, jobbigt och jobbigt...
 
Det började ganska bra på morgonen, var uppe i tid och kände mig pigg. Gav hästarna mat, åt frukost, släppte ut och sen mockade...
 
Därefter gick det bara utför... Kom på att jag var tvungen att fixa en del papper till ridskolan, så stressade med det.. Glömde bort och äta och kom på det i sista stunden, vilket slutade med att jag slängde i mig lunchen... 
Sen är det alltid stressigt på jobbet på tisdagar nu när det är extra lektioner där innan de vanliga börjar..
 
Dessutom, har jag dragits med världens huvudvärk hela dagen.. Har känt mig hängig och trött hela dagen, så helst av allt hade jag bara velat ligga hemma i soffan och kolla på film med en stor godispåse bredvid...
 
 

Nehe, låter som om det det är dags att lätta upp stämningen här lite igen kanske?! haha. Tror nog det! 
Hur som helst så har väl alla sånna här dagar ibland, jobbigt bara när det blir på en tisdag som alltid har varit min värsta dag på veckan...
 
 
Imorgon blir nog en bättre dag i alla fall!
Pratade precis med Linnea som undrade ifall jag ville iväg på en förmiddagsfika, så får nog bli så :D
Innan och efter det ska jag försöka rida och mocka lite.. Sedan blir det jobb från 13:30-21:30..
 
 
Nu kallar sängen, vi hörs! Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON