Helg

Sådär, då var det helg för min del. Underbart!
 
Inledde den med en mysig ridtur i mörkret och lite longering vilket gick väldigt bra idag!!
Imorgon är både jag och världens bästa mamma lediga, får väl se vad vi hittar på men blir nog inget roligare än lite staketsättning och målning skulle jag tro! haha ;) vilka riktiga bönder vi har blivit!
 
 
 
Nu tänkte jag lägga mig.. Blev en sen kväll igår med mycket datorarbete så tycker allt jag förtjänar att sova tidigt idag!
 
Vi hörs imorgon igen!

Kommentarer
elin

sv: Hej :)

Visst kan jag det & jag har en del bilder på Milo och några på Ville som jag kan skicka men jag har någon bild på Milo i mitt fotoalbum på facebook :)

2012-11-08 @ 23:01:53
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON