Hemska måndag...

483417_310640132383632_1680037990_n_large
 
 
Ja, precis sådär känner jag mig efter denna dag...
Absolut ingenting på jobbet har gått som jag har velat... Hovslagaren har varit där och knappt en enda häst har skött sig... en häst var lös i stallet som dessutom välte omkull 2 fodertunnor, och en massa andra skitsaker som bara gått emot en...
Vill helst av allt bara glömma denna dagen, hoppas på en 10 gånger bättre tisdag imorgon!
 
 
Nu har jag precis börjat kolla på en film på tv, tänkte gå ut och ge hästarna kvällsmat när det är paus!
 
 
Imorgon blir det mycket ridning. Tar Lupol på morgonen och kanske Eron beroende på hur mycket tid jag har kvar och hur vädret ser ut...
Sen efter jobbet blir det en runda på Chicca och Lirco också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON