Lever!

Ja, jag lever. Men min tid har inte riktigt räckt till för att hålla uppdateringen här!
Kanske borde skaffa mig en medskrivare, som hoppar in när jag inte riktigt hinner, precis som Alicia gör när hon får komma hit och hjälpa mig rida lite ;) haha. Kanske vore nåt?
 
Nu har jag precis ätit kvällsmat i alla fall.. Blev kvar lite väl länge på jobbet idag men det blir så ibland när man måste fixa pappersarbete och planera inför kommande aktiviteter!
 
Men nu ska jag ut till hästarna och fixa. Ska longera den nya hästen som kom i helgen som jag ännu inte har presenterat. Har även lite filmer till er och bilder på hinderskjulet som nu är färdigt, men det tar vi senare ikväll! Nu måste jag ut ta hand om mina fyr-benta älsklingar först!

Kommentarer
Retard Riders- Martina

Jao, det underlättar att vara två som bloggar :D

2012-11-07 @ 19:25:21
URL: http://RetardRiders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON