Mat

Hej på er!
 
Söndag idag, härligt! Fast inte så härligt ändå, för helgen har gått så attans fort!! Man blir lite bortskämd när man egentligen är ledig på fredagarna, men när man jobbar extra till halv fem så går lördag och söndag så sjukt fort!!
 
 
Idag har i alla fall Alicia varit här på morgonen. Vi red en runda i skogen! Gick faktiskt väldigt bra idag, ingen trillade av och båda hästarna höll sig i skinnet.. haha, det händer ju inte så ofta nu för tiden!
 
Nu ska jag strax äta, och sedan ska jag ut och rida Eron i paddocken. Tänkte hoppa lite idag med honom.
 
Sedan i eftermiddag blir det kaffe och tårta eftersom jag fyller år imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON