Positiva tankar!

Här kommer lite positiva tankar i höstmörkret ;)
 
- Att det förhoppningsvis bara är 10,5 veckor kvar tills det är dags för tävling igen! Sjuuukt kul, jag längtar hur mycket som helst!
Jag hoppas jag kan komma iväg till jönköping v. 6 med Lupol.. ska diskutera hur säsongen ser ut med Lasse imorgon!
 
- Att det snart vänder, och blir ljusare! 
Den 21 december, sen blir allt lite lättare igen! haha
 
- Att Eron förhoppningsvis kommer åka iväg på hans första pay and jump om någon vecka, kommer bli sååå kul!
 
- Att jag har "jullov" om några veckor, i och med att det inte är några lektioner på jullovet! Hur underbart kommer inte det bli? 
 
73293_412472798824795_411369741_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON