Staketsättning

Usch, vilket himla väder det är ute... Och jag mitt dumhuvud har varit ute och dragit tråd till nya staket! haha, ja, man är ju bra trög ibland! Men, det måste göras och det finns inga dåliga kläder, right? ;)
 
Har gjort lite andra ärenden på morgonen också.. fixat lite till ridskolan och även varit och hämtat mitt paket i Bodafors som har kommit fram nu! haha, beställde det för över ett halvår sen som sedan försvann, men nu har det som sagt dykt upp igen så äntligen fick jag det!!
 
Nu ska jag äta lunch innan det är dags att åka och jobba några timmar.. Får nog bli en kopp kaffe med innan jag beger mig!
Ikväll kommer Alicia hit, så du ska vi ut på en runda i skogen i det härliga vädret! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON