Stallet

Tjo, kom precis in ifrån stallet.
 
Har lite paus nu, ska ut senare igen!
 
Började förmiddagen med att klippa Eron! Stod stilla som ett ljus så det tog kanske en kvart sammanlagt att klippa halsen och halva magen typ, där sadelgjorden ligger och lite bakåt.. Han skötte sig prima!
Photo: Världens bästa Eron är nu klippt! Tog si sådär en kvart, smidigt med snälla hästar ;)
 
 
Sen var det dags för en ridtur, blev ett litet hoppass på banan, och han var såå duktig! Hoppat rekord idag med, hela 60cm på en oxer! Inte illa ;)
 
 
Därefter var det dags för lunch och sen var jag ute på en powerwalk med Lupol. Han ska ta det lite lugnt av olika anledningar denna helgen, så idag blev det skritt för hand och imorgon blir det en skritt och travrunda i skogan, passar honom bra!
 
 
Nu sitter jag och går igenom en massa foton, så räkna med en fotobomd här under helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON