The botten is nådd...

Åhh, jag är så fruktansvärt arg och förbannad just nu!!
 
Jag kan väl säga såhär, dagen började bra men har bara gått uuutföööör...
 
 
Eftersom Linnea sov hos mig inatt så var hon snäll och hjälpte mig att hoppa hästarna idag på morgonen! Hon värmde upp Cappellini medans jag red Lupol, sen tog jag och hoppade några språng med Cappe också när Lupol var färdig. Både skötte sig riktigt bra, och äntligen börjar Lupols ridbarhet och styrka komma ifatt honom efter vilan!! =) Härlig känsla! Dock mycket kvar att jobba med, men man får njuta av stunden och vara glad för det lilla!
 
Sedan efter det har allting bara förvärrats...
 
 
Det började med att när jag satt och åt lunch, ser jag att Lupol och Cappellini är på rymmen och springar så fint utanför huset ner mot en åker... Direkt ut och hämta grimmor och en spann med foder för att fånga dom! Tur för dom att de är lättlurade med mat... 
Sedan var det bara sätta fart med att laga staket.. De har liksom hoppat äver 2 staket och sprungit iväg. Och såklart tagit med sig övertråden på båda staketen.... Det var min eftermiddag i regnet ;)
 
 
Därefter var det ganska lugnt... Var på hockey med Stephanie, som de för den delen vann med 12-1! Resultatet förklarar nog hur rolig den matchen var ;)
 
 
Väl hemma kom kvällens värsta käftsmäll!! När jag äntligen fått tummen ur och fixat med att byta till telia, har jag idag fått ett mail där det står att min ärende hos telia har tagits bort då jag ej kan byta operatör...
Men tjena eller?!?! Vad är detta?! jävla 3 rent ut sagt!!!
Imorgon kan de vänta ett väldigt argt samtal ifrån mig vill jag lova dom. De ska ta bort mig från deras register på en gång, jag vill inte vara kund hos dom längre! grrr, det där gjorde mig arg...
 
 
Därför tänkte jag nu gå och kolla på beck, sedan sova och ladda inför en mördar-måndag.. Först jobb från 7-11, sedan 13:30-21:30... Utöver det ska 5 hästar tas hand om! Bra start på veckan...

Kommentarer
Linnea

Nej men usch!! Vilken dag de blev för dig din stackare:(
Tack för en trevlig kväll igår och förmiddag idag iaf!:)

Skäll nu ut tre ordentligt, ja hejjar på dig!! Men innan de, tagga om och tänk på något roligt så går dagen bra imorgon!<3

Svar: Ne, det var inte den roligaste eftermiddagen men det gick bra ändå! Tack själv för helgen! <3
Henny Vinlöf

2012-11-11 @ 21:47:51
Tuva

Jag vet hur det är, tre har helt ok internet men ut över det, SUGER dem! :/

2012-11-12 @ 16:28:30
URL: http://equestrianlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON