Underbara Eron

Alltså, denna lilla fina underbara häst. Han slutar aldrig att imponera på mig!!
 
 
 
Igår var han helt fantastiskt!
Började med att göra ordning honom i stallet, och han står stilla som ett ljus. 3 år, och snällast i stallet!
Ridpasset gick grymt, så himla fin är han! Ett tips, är ni lediga en dag så borde ni komma hit och kolla in han när jag rider, ni kommer bli lika imponerade som mig! ;)
Därefter skulle jag skölja av honom, då han blev ganska svettig eftersom han har ganska mycket päls. Då står han helt lös i stallgången, går inte ett steg! Han är ju alldeles för fin han!
 
 
Nu till helgen har jag tänkt att klippa honom lite på halsen, eftersom han svettas ganska lätt och nu när det är så varmt ute så blir det ju inte direkt bättre för honom.. Vi får se om han är lika snäll då helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON