Ursäkta...

Okej, jag måste börja med att ursäkta den dåliga stämningen på bloggen här igårkväll.. Men jag tror faktiskt ni förstår min frustration!!
 
 
Idag ekar det tomt här på bloggen... min "lediga" tid som blir kvar utöver allt jobb, går åt till att ta hand om hästarna... Vi hörs någon annan dag denna veckan då jag får lite mer tid att uppdatera er här!
 
 
PS. Glöm inte snälla ni, att alla ni som kollar in här varje dag gör min vardag så mycket lättare. Jag vet att ni bryr er om mig och stöttar mig, även om det bara är några ytterst få av er alla som faktiskt lämnar spår efter er...
Ni andra har jag inte en aning om vilka ni är, men jag är ändå väldigt tacksam att ni kollar in här varje dag. Tack 

Kommentarer
Elin

Du fixar denna veckan Henny, du är grym på att planera så jag vet du fixar denna veckan, med trötthet kanske, men tänk när veckan väl är avklarad, ååh va gött du kommer må i självkänslan då, DU KLARAR DET! Kram <3

Svar: Tack för orden, nu känns allt lite lättare!! <3
Henny Vinlöf

2012-11-12 @ 19:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON