1 oktober.

Usch, idag är det redan 1 oktober. Det är helt sjukt egentligen hur fort tiden går!!
Aja, det är även måndag, ny vecka. Och en väldigt bra sådan hoppas jag! ;)
 
Idag jobbar jag från klockan 8 till 18:30, så är hemma ganska sent ikväll.. Då ska jag försöka hinna rida både Eron, Sessan och Lupol..Lär vara mööörkt när det är dags för sista hästen!
 
Travade förresten Lupol igår för första gången på tre månader, gud vilken underbar känsla!! Så himla underbart att han snart är igång igen :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON