29 oktober 2012

God kväll på er!

Har precis kommit ur badet och ligger nu i sängen och kollar på Ensam mamma söker. Perfekt avslut på en sån här dag med stormväder :D
 
Photo: Här spenderar jag resten av min kväll! 
Frågan är bara om det blir tillsammans med en bra bok, eller med körkortsboken för BE? ;)
 
 
Har jobbat idag, och därefter åkte jag till ridskolan för att rensa upp bland en massa saker där.. Tog oss nästan 3 timmar!! haha. Sjuuuukt mycket grejer! Tur jag har några praktikanter efter höstlovet så att de kan hjälpa mig att köra till soptippen ;)
 
 
Imorgon är jag ledig på förmiddagen, så tänkte passa på att rida då. Därefter ska jag till ridskolan och jobba några timmar!
 
 
Nu ska jag kolla vidare, sen ska jag ut till hästarna och natta dom!
Vi hörs imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON