31 oktober 2012

Hej på er!

Nu har jag hemma från dagens första pass på ridskolan, har även hunnit få lite mat i magen! 
Väntar nu på Alicia ska komma hit, vi ska rida ut en sväng innan det är dags att åka till ridskolan igen!
 
 
Igårkväll var jag som sagt hos Anna, och det var lika trevligt som vanligt ;) mycket skratt, gott fika och trevligt sällskap, då blir det inte annat än bra!
 
Nu ska jag kolla lite bloggar innan Alicia kommer, måste ju ha nåt att fördriva tiden med!
Med tanke på bloggar, kan ni inte tipsa mig om era favoritbloggar? :D

Kommentarer
Emelie

Ponnysanning brukar jag läsa :)
www.lisacandemyr.blogg.se - skit bra blogg tycker jag! Med bra texter :)
http://carolinebagfeldt.blogg.se/ - asfrän ponny!
Sedan vet du nog redan om de andra ;)

lösen till min blogg:
jh
jh

2012-10-31 @ 17:48:40
URL: http://lindblad.blogg.se
Sofie

Om det ska vara hästrelaterat:
Jmdressyr.blog.se
lolloliten.wordpress.com
emmaroulen.blogg.se
Dressyrsnack.se
Icke hästrelaterat:
liliebiskopsdotter.com
ericajohannesson.se
Sen gillar jag även Maria Montazamis (och även hennes döttrars) blogg.

2012-10-31 @ 20:38:50
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON