5 saker ni inte visste om mig!

- Att jag sedan jag var 7 år och var på mitt första ridläger, aldrig har gillat att rida nerför en backe. Då på ridlägret skulle vi rida ut och klättra, och hästen jag hade satte av i full sken ner för alla backar och jag vatt totalt livrädd. 
Ändå sedan den dagen har jag aldrig gillat att rida nerför en backe, spelar inte så stor roll hur lång eller brant den är, det räcker med att det lutar neråt.
 
 
- Att jag idag saknar att till exempel gå i skolan eller ha ett "normalt jobb", bara för att få klä på sig något annat än ridbyxor varje dag! haha
 
 
- Att jag knappt aldrig har sett ett enda avsnitt av alla dessa serier som går på TV. Aa, jag vet knappt vad dom heter så det är väl inte lönt att jag rabblar upp några exempel haha. Men jag resonerar såhär att all den tid det tar kan jag istället lägga på något annat, något vettigare! 
 
 
- Att jag är helt sjukt morgontrött... Vaknar typ 4e gången klockan (=världens högsta alarm som väcker resten av huset men inte mig) ringer. Sen tar det typ 2 timmar innan jag kommer igång. 
Allra helst ska det även vara tyst och lugnt under den tiden, och helst ska ingen prata med mig! haha.
Sen om jag inte fåt mat direkt på morgonen, då blir jag dessutom världens bitch! Mitt tålamod försvinner totalt och jag blir skittjurig! 
Haha, aa herregud. Tur folk i min omgivning vet om detta i alla fall!
 
 
- Att jag har världens tvång över mig själv att alltid göra saker jämt... Om man till exempel rider måste jag alltid göra allting exakt lika många gånger i samma varv... Aa, det finns tusen fler saker där jag alltid måste ha allting jämt.. Tur jag numera har mittbena! haha

Kommentarer
Elin A

Haha, grym du är Henny! ;)

Svar: Haha, vadå då? ;)
Henny Vinlöf

2012-10-14 @ 20:38:36
Emelie

Gillar inte heller att rida nedför backar! Förstår då att du inte gör det ;) haha!

2012-10-14 @ 20:51:10
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON