Bästa Eron!

Ååh, alltså min fina Eron. Jag smälter nästan lite grann när jag tänker på hur duktig han är hela tiden!
Det är min häst det! Alldeles egna! Synd bara att han måste säljas om ett tag... :/
 
Men, ni skulle sett hur duktig han var idag. Stod som ett ljus när han fick sina första skor på sig! 
Jag blir så stolt! Min bebishäst! Åhh vad jag tycker om honom, bästa bästa Eron 
 
 
Saken att han är ruskigt snygg med den lilla skiten gör ju inte saken sämre direkt!
Åhh, mitt hjärta vill inte skiljas ifrån dig! 

Kommentarer
Sofie

Du ska inte ha kvar Eron och sälja Lupol då? För visst har du pratat om att sälja Lupol?

2012-10-18 @ 10:05:30
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se
Emelie

Behåll honom då! :D Fast jag gillar Chicca, vet inte varför! haha!

2012-10-18 @ 17:13:06
URL: http://lindblad.blogg.se
Elin A

Men hallå! ser du inte vilken drömhäst denna häst är!! Värdlens möjligheter med Eron. Tänk igenom detta mycket, jag tycker du ska behålla honom. För du vill väl kunna tävla på riktigt så småningom. Jag tror på en ljus framtid. Ni är perfekta ihop. punkt slut. :)

Svar: Haha, jo han är superfin. Men, jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Vi köpte Eron endast för att sälja honom vidare. Och som det är nu har jag alldeles för många, jag hinner inte med. Så måste sälja...Söt du är Elin! Tack för de fina orden =)
Henny Vinlöf

2012-10-18 @ 17:41:54
Hanna

Han ser verkligen vacker/söt ut :)!

Svar: Tack! :D
Henny Vinlöf

2012-10-25 @ 21:37:46
URL: http://toppsocker.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON