Fredag

Hej på er!
Fredag idag, äntligen! Även att mitt huvud ställs in på helg efter mördar-onsdagen med jobb till halv tio på kvällen, så är det ju faktiskt inte förrän idag det blir helg ;)
 
Aja, igår efter jobbet kom Alicia hit så red vi först en liten runda i skogen med Lupol och Sessan. Därefter klippte vi Lupol, jag tog över efter att Alicia skulle åka hem. Tog ett litet tag då alla ben skulle klippas osv, men fin blev han till slut!!
 
Idag jobbar jag bara 4 timmar i ett kök på en högstadieskola. Börjar om en timma och slutar vid halv tre, lyx!! 
Tar med mig Alicia hem med så rider vi samma rundar på samma hästar idag igen!

Kommentarer
Sara

Utmana mig på bloggen och få länk om jag väljer din utmaning! :D

2012-10-05 @ 11:41:44
URL: http://mingus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON