Gårdagens ridning

Tänkte berätta om gårdagens ridning, på mina bästa hästar! 
 
Först ut var Sessan, och hon skötte sig jättebra. Hon förstod allting så himla mycket bättre denna gången än första gången hon hoppades under ryttare. Skönt med framsteg!
Måste bara jobba jättemycket med att få henne lägre i sin form och få henne att våga ta ett stöd i handen... Men men, Rom byggdes ju inte på en dag!

Därefter var jag ute med Lupol en runda i skogen. Travade ganska mycket igår, eller mer än vad jag har gjort tidigare i rättare sagt. I början när jag skrittade iväg var han ganska pigg och tittig, men sen i traven var han så otroligt himla fin!! Bästa Lupol :D
 
Till sist var det Erons tur! Skulle hoppa honom uppsuttet för första gången i hans liv. Och han skötte sig sååå himla bra! Han är ju helt outstanding där den hästen!!! :D
Fint stöd i handen, bjöd från första början och hoppade som aldrig förr. De sista gångerna laddade han som bara i svängen i anridningen, sötplutten! Det varsom om han aldrig hade gjort något annat!
 
 
Så ja, gårdagen var minst sagt en mycket bra riddag!
 

Kommentarer
Linnea

Kul att de går så bra med bebeisarna! och lupol med för den delen :D

Svar: Ja, det är jätteroligt! :D
Henny Vinlöf

2012-10-08 @ 19:40:32
Amanda - lifeofshowjumping.com

Åh så himla roligt. Kul att se hur snabbt de små utvecklas :)

Svar: Ja, superkul verkligen!! =)
Henny Vinlöf

2012-10-12 @ 15:46:11
URL: http://lifeofshowjumping.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON