Hästar

God kväll på er!
 
Kom nyss in från stallet, och har ikväll gjort världens pass med Eron!! Gud så fin han var!
Lite pigg i början så blev lite extra longering innan.. Lilla plutten hade nämligen fått några dagar extra vila då han tappade en sko innan helgen.. Men men, det förtjänade han ;)
 
 
Imorgon blir det en riktig hästdag, igen! Eller, som vanligt kanske man ska säga. Dagen börjar med lite mockning och ridning av 2 hästar. Sen lunch och därefter jobb från 13:30-18:15. Sen hem och rida igen!
 

Kommentarer
Amanda - lifeofshowjumping.com

Du har verkligen fullt upp du ;)

Jag klipper sa nara ogonen jag bara kan, tycker det ser lite roligt utnar man lamnar "glasogon" sa jag forsoker klippa bortallt, och dar aker de langa strana bort ocksa ;)

2012-10-23 @ 07:44:36
URL: http://lifeofshowjumping.com
Sanna & Josefine

Fin blogg! <3

Kraam Sanna

2012-10-23 @ 11:38:23
URL: http://ponnieryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON