Jobb hela dagen

Hmm, idag ser mitt schema ut såhär...
 
Jobb nummer 1 från klockan 6:45-14:00.
Jobb nummer 2 från klockan 14:30-18:00.
Träning för Lasse klockan 19:00-20:00.
Löshoppning med Chicca från 20:15-20:30.
 
Sen helst hem och rida lite, men jag kommer nog inte orka det då så troligtvis blir det sängen ganska så fort efter att jag rullar upp på gårdsplanen...
 
Är det möjligtvis någon vänlig själ som vill byta dag med mig? ;)
Om inget annat kan ni ju skicka ett "Kom igen, kämpa på!"-sms till lilla mig under dagen.. Jag lär behöva det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON