Lördag

Idag är det lördag, och tävling nere på ridklubben.
Satt med den där förbannade startlistan till lagen till elva igårkväll, men till sist löste jag det!! Äntligen!
Man lär sig verkligen nya saker varje gång med equipe, men gud vad irriterande det är när man först tror man gör rätt, sen ska man gå tillbaka hur mycket som helst för att kryssa i en liten ruta på ett jättekonstigt ställe innan allting fungerar...
Aa skitsamma, det är tålamods-krävande i alla fall! haha.
 
Jag kommer som sagt spendera min dag nere på ridklubben. Sen måste jag hinna rida alla 4 hästar idag, innan jag åker till bästa Anna ikväll =)
 
Hoppas ni får en toppenlördag, nu ska jag åka!

Kommentarer
Sanna & Josefine

SV: Har du lust att göra bloglovin' byte? :)

Kraam Sanna

2012-10-25 @ 11:31:17
URL: http://ponnieryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON