Lupols igångsättning

Jag bara måste berömma bästa Lupol över hur duktig han har varit och hur bra han har skött sig under sin igångsättning!
 
Visst, den första veckan var väl inte speciellt rolig...Då gällde det att hålla i sig så fort man kommit upp i sadeln! Var även tvungen att ha graman på honom dessa dagar då man annars knappt hade en chans när han fick sina ryck!
 
Men därefter, har han varit så otroligt duktig och snäll!
Skött sig som en prins och varit så himla glad och nöjd över att få komma ut i skogen!
 
I söndags galopperade vi för första gången sen sista juli, och det var så himla underbart! Vilken känsla att äntligen få galoppera igen! :D
 

Kommentarer
Angelica

Vet hur det känns, helt underbart verkligen :D

2012-10-16 @ 21:17:40
URL: http://angelicagustavsson.blogg.se/
Elin A

Åh, galet roligt! Glad för din skull! ;)

2012-10-17 @ 19:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON