Motivation men ingen tid...

Förlåt, jag har verkligen inte haft tid till att blogga här under dessa dagar.
Har egentligen en massa motivation, men ingen tid!!
 
Exempel som idag, jobbar från 7-12:30, sen hem och äta för att åka vidare till nästa jobb från 14-18. Därefter ska 4 hästar ridas.. Hmm, när tror ni jag ska hinna blogga här idag? ;)
 
Aja, ni ska i alla fall veta att jag saknar er! Har några inlägg i utkast som jag bara ska skriva färdigt, så får ni något att läsa om åtminstone!
 
 
Bästa Lupol 

Kommentarer
Emelie

HAHA! Ja, det var faktiskt ganska taskigt! Men hörde inte det när han sa det utan min kompis berättade för mig sedan, men jag hade nog skällt ut honom lite om jag hade hört det! ;) Bra!

Okej, skönt att få lite tips av andra :) Men om man går typ Tenhult (häst) då är det ju en rolig skola, då kan man väl inte tröttna? Men det är som du säger, man får inte så mycket liv mer än skolan om man ska pendla ;)

2012-10-11 @ 16:13:49
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON