Träningstävling

Sådär, hemma och väntar på lunch efter en förmiddag på ridklubben. Det har varit träningstävling där idag och jag red 3 hästar. 2 av dom var felfria och den andra hade ett nedslag, får väl säga att jag är ganska nöjd med det ändå! ;) 
Det viktigaste var i alla fall att de skötte allting bra då det var deras första "tävling" för dom alla, men de var lugna hela tiden. Skönt när det är så! =)
 
 
Nu är jag i alla fall hemma. Ridning väntar av Lupol, Chicca och Sessan. Om jag hinner får även Eron sig ett pass, men det är inte högst på prioriteringslistan idag!
 

Kommentarer
Emelie

Vem fick du nerslaget på? :) hur var den nya och hoppa? för du skulle hoppa henne va?

2012-10-13 @ 22:14:56
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON