Alldeles för mycket att göra...

Hej på er!
Hemma just nu, har precis jobbat färdigt på dagens första jobb. Fick hoppa in i mammas kök då en av de hade sjukt barn och var tvungna att stanna hemma, så då fick jag rycka in några timmar!
Men nu är jag i alla fall hemma och laddar inför nästa jobb som börjar om en timma!
 
 
Igår var en hektisk dag! Red både Lupol och Cappe på morgonen, sen efter lunch jobbade jag och var hemma klockan tio. Då väntade mat och dusch, så bloggen hann liksom inte riktig uppdateras igår ;)
 
 
Aja, ikväll efter jobbet väntar ridning av 4 hästar, goddag nattridning! Först står Chicca på tur. Sen ska Eron och Cappe till ridhuset, ska hoppa några språng med Cappe och Eron ska bara få se sig om helt enkelt! Därefter ska Lupol skrittas... Phuu, lär bli en sen kväll i och med att jag jobbar till 18:15... Aja, skam den som ger sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON