Eron

Okej, det är kanske lite mycket Eron här på bloggen just nu, men det är ju faktiskt den hästen som jag "rider" mest på för tillfället eftersom Lupol bara skrittas och är under igångsättning..
 
Men idag i alla fall, så skulle vi ju till ridhuset för första gången denna hösten. Även första gången Eron åkte transport på ca ett halvår.
Och han går in i transporten som ingenting, inte en suck! Redan då blir man ju ganska stolt över honom :D sedan på plats är han hur snäll som helst att ta på alla grejer. 
På vägen in till ridhuset såg utemöblerna lite konstiga ut, men annars gick det fint. Väl inne i ridhuset brydde han sig inte direkt över speglarna och det.. Longerade några varv först för att slappna av lite, vilket gick finfint! Sen var det bara att hoppa upp och han skötte sig sååå bra! Åååh, vad jag gillar denna lilla häst! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON