ettochetthalvtår...

Mina tårar rinner, minst lika mycket som den dagen då du försvann ifrån oss...
 
Idag är det ett och ett halvt år sedan du lämnade oss.
Ett och ett halvt år sedan min värsta dag i mitt liv, och det tyngsta beslutet i mitt liv...
 
Minns än idag, som om allting hände igår, när jag fullkomligt ber mamma att ringa till veterinären och låta dig somna in...
 
Antaligen det bästa beslutet jag kunde ta, men det känns så förbannat orättvist och jag har sånna skuldkänslor över detta varenda dag.
 
 
Min finaste, bästa och helt fantastiska Chiavari. Du ska veta att jag tänker på dig flera gånger om varenda dag. Du finns med mig vart jag än befinner mig. Jag gråter mig till sömns flera dagar i veckan på grund av saknaden efter dig.
 
Det gör så ont i mitt hjärta, men jag vet att du har det bra nu.
 
Vi ses en vacker dag igen min älskade!
 

Kommentarer
Ponnysmurfarnas ♥

Just nu pågår det en tävling på vår blogg om ett supersnyggt fleecetäcke med hals från Svea-Sweden, och genom att ta någon minut av ditt liv för att anmäla dig har du chans att vinna detta!
Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/september/vinn-ett-fleecetacke-med-hals-fran-svea-sweden.html#comment

 - Kram,
Ponnysmurfarna

2012-09-18 @ 22:13:32
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se
Linnea

<3

Svar: <3
Henny Vinlöf

2012-09-19 @ 07:33:38
Martina

:( känner med dig <3

Svar: <3
Henny Vinlöf

2012-09-19 @ 09:35:17
URL: http://Retardriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON