God morgon...

...i det underbara vädret ;)
 
Idag är det tisdag, och hästen kommer tyvärrr inte idag utan senare i veckan istället! Tur för vår del i och för sig, eftersom ingen är hemma på eftermiddagen och kunde ta emot den! haha. Det hade ju fått lösas i så fall, men nu slipper någon ta ledigt från jobbet för den sakens skull!
 

Idag ska jag ut och skritta Lupol i regnet innan jobbet, sen blir det att rida Eron och Chicca ikväll! 
Ha en bra dag allihopa, och glöm för all del inte paraplyet ;)
 

Kommentarer
Martina

Vad är det för häst som ska komma? :)

2012-09-26 @ 09:37:31
URL: http://Retardriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON