Hemma från tävlingen!

Sådär, då var man hemma igen!
Dagens resultat har väl varit väldigt blandade kan man nog säga ;)
I första klassen, 90 cm, var han väldigt spänd vid första hindret och kollade mer på allting runt omkring än själva hindret, så fick ett stopp där. Sen var han superfin tills sista hindret där vi fick ett nedslag! Jag fick inte riktigt ihop honom så fick med oss den bommen ner.
 
Sen i 1m, gjorde vi den bästa rundan tillsammans någonsin! (inte för att vi gjort så jättemånga, men ändå haha). Det var kontrollerat och Cappe hoppade superfina språng, tills vi kommer till sista hindret där Cappe bara springer förbi och istället ut ifrån banan, och där flyger jag rätt in i väggen!! Så nu sitter jag här, men en ömmande och svullen rygg, två onda knän och lite skrapsår här och var...
 
Avfallningen innebar även att jag spräckte min årliga avfallningsstatistik... Har i väääldigt många år nu trillat av 2 gånger om året, men detta blev årets 3 avfallning. (Eron skötte det där väldigt bra i våras annars ;) haha).
Får väl vara glad att det gick hyffsat bra med mig även denna gången, och att jag landade inomhus och att det inte hände i swimmingpoolen till framridning!
 

Kommentarer
Emelie

Usch då! Hoppas det blir bättre med dig! Film? haha! :)

2012-09-29 @ 18:19:51
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON