Hemma och laddar!

Hej på er!
 
Kom hem från jobbet nyss, har bara tagit in Lupol och ringt lite samtal...
Men nu är jag inne och ska bara byta för att ge mig ut till stallet igen! Ska fixa i ordning allt tills tävlingen imorgon, ska iväg med Cappellini på hans debuttävling i hoppning! Haha, har väl inga större förväntningar men mina mål är att hoppa över första hindret och, om vi vägrar ut oss, hoppar över det sista hindret innan vi lämnar banan för att få en lite mera positiv upplevelse där inne på banan! =)
 
Ska även hoppa en till häst, så det ska bli kul! Hoppas på att det går bra i alla fall! Har bara ridit den 3 gånger innan så vi känner ju inte riktigt varandra, men det har känts bra när jag har ridit innan i alla fall!
 
Aja, önska mig lycka till så hörs vi imorgon efter tävlingen igen! :D

Kommentarer
Emelie

Lycka till och hoppas på fina bilder! :D

Svar: Tack! :D
Henny Vinlöf

2012-09-08 @ 23:11:54
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON