Jönköping

Dagen i Jönköping har varit riktigt bra. Väl tidsplanerad men ändå fått många ärenden gjorda!
 
Började dagen på Charlies där jag köpte ett par stigläder till den "nya" sadeln! Kanske inte är så snyggt med bruna stigläder till svart sadel, så fick bli ett par nya! ;) Köpte även ett par nya paddar att ha under benlindorna när man rider.
 
Därefter lämnade jag ett bett som en har köpt av oss, smidigt! Skönt att saker kan komma till användning hos någon annan när man själv inte har någon användning av det längre.
 
Sedan bar det iväg till Jula, Elgiganten och Ikea. Lite snabba inköp, för att snabbt åka iväg till Lekeryd och hoppa några hästar!
 
Ridningen gick riktigt bra på slutet, både jag och hästarna kändes lite ringrostiga då de inte hoppat på 3 veckor, och jag alltså inte ridit dom sen dess heller.. Men de har behövt lite "hoppvila", och de märktes verkligen att det har gjort dom gott så som de hoppade idag :D
 
På vägen hem stannade vi i Nässjö för att köpa stallbandage och hämta presentkort till klubbens tävlingar i helgen!
 
 
Aja, nu ikväll blir det lite mys i soffan för att ladda upp inför dressyrtävlingarna på hemmaklubben hela helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON