Mörk kväll

God kväll på er!

Har precis ätit kvällsmat, och var innan dess ute och red. Började med Eron, därefter Chicca och till sist Lupol. Det är ju så himla mörkt ute nu om kvällarna, jag och Lupol såg verkligen inte någonting ute i skogen... Får bli att åka och införskaffa sig en pannlampa imorgon så man kan ge sig ut i mörkret!
 
 
Imorgon är det måndag igen, och jag har en sån himla rolig vecka att se fram emot!
Ni får reda mer om den imorgon :D 
 
Nu ska jag krypa ner under täcket, tända lite ljus och kolla på beck! God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON